søndag den 18. august 2013

2. semester: billedbog- føle,se og røre

JEg har valgt,at prøve kræfter med. at lave en føle, se og røre bog. Jeg valgt med forskellig materialer, at fremhæve nogle af motiverne. Da jeg først var gået i gange blev det meget svære end først forventet.

Jeg har valgt en lille lego løve, som skal fortælle historien.

Billede af den lille brdrøvede lego løve

Der møder hunden på sin vandring efter mad.

Får hjælp af hunden.....meeennnnn



Falder ned fra madskålen. ( ikke alle billeder er med her).
Lige et billede af nogle af de ting jeg brugte under processen.


Printede alle billederne ud i sort/hvid print og har derefter selv kunne farvlægge dem. 
Har brugt, farveblyanter, sløvpapir, glanspapir, acryl maling, karton, vandfarve, blyant og glimmer lim til billederne i bogen. 






billede fra bogen - her er det hår der er lavet af servietter, til at føle på





Billeder fra bogen- her er det hundes øjne og snude og løvens striber, der kan følelse på. snude og striber er pap og hundens øjne er plastik øjne der er klistret på. 


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar